子期

我会怀念现在的,因为它是以后的影子,我也相信有雾的地方也会有风的,小鱼摆着尾巴也会游到那个叫烟之外的地方。
I Don't Want To Change You - Damien Rice

等到我们找到了一种信仰,等到我们找到了一种爱情,我们会一尘不变的做我们自己。

存档灵魂:

I don't want to change you
我不想去改变你

 

【歌词】

 

wherever you are
you know that I adore you
no matter how far
well, I can go before you
and if ever you need someone
well, not that you need helping
but if ever you want someone
know that I am willing
无论你在哪里
你知道我追逐着你
无论多远路途
是的, 我都会为你披荆斩棘
如果你需要一个人
哦, 无论何帮助只要你需要
如果你想要一个男人
你知道我愿为你一生

 

I don't want to change you
I don't want to change your mind
I just came across a manger
out among the danger
somewhere in a stranger's eye
我不想去改变你
我不想改变你的想法
我穿越千山万水
无畏惧千辛万苦
不在乎世俗眼光

 

wherever you go
well, I can always follow
I can feed this real slow
if it's a lot to swallow
and if you just want to be alone
well, I can wait without waiting
if you want me to let this go
well, I'm more than willing
无论你去往哪里
嗯, 我都会陪你天涯
我可以亦步亦趋
如果你还要思虑
如果你还想独处
好吧, 我可以静候等待
如果你想让我成为过去
好吧, 只要你要我都愿意

 

cause I don't want to change you
I don't want to change your mind
I just came across a manger
out among the danger
somewhere in a stranger's eye
cause I don't want to change you
因为我不想去改变你
我不想改变你的想法
我穿越千山万水
无畏惧千辛万苦
不在乎世俗眼光

I don't want to change you
I don't want to change your mind
I just came across a manger
out among the danger
somewhere in a stranger's eye
因为我不想去改变你
我不想改变你的想法
我穿越千山万水
无畏惧千辛万苦
不在乎世俗眼光
因为我不想去改变你

 

I've never been with anyone
in the way I've been with you
but if love is not for fun
then it's doomed
cause water races
water races down the waterfalls
water races
water races down the waterfall
从没任何人让我感觉
生命路上只你在我心
尽管真爱步履艰辛
但是命中劫数注定
覆水难以再收
情感决堤汹涌
覆水难以再收
情感决堤汹涌

 

I don't want to change you
I don't want to change your mind
I just came across a manger
where there is no the danger
where love has eyes and is not blind
因为我不想去改变你
我不想改变你的想法
我穿越千山万水
无畏惧千辛万苦
爱让人穿越迷茫看清未来


评论

热度(233)